1. Termeni generali

Administratorul si operatorul site-ului web oliveslife.ro este SC ERPA PREMIUM VISION SRL, cu sediul social in Chitorani, Str. Iuliu Maniu, nr. 102, jud. Prahova, Romania, CUI: RO 40933661, Reg. Com.: J29/1480/2019, denumita in continuare drept OlivesLife.

Pentru a consulta politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal pe acest site, accesati pagina de Politica de Confidentialitate.

  • CLIENT: orice persoana fizică sau juridică de drept public sau privat care are sau obține acces la serviciul oferit de către OlivesLife, ulterior creării unui cont de utilizator și care a acceptat astfel prezentul Contract.
  • UTILIZATOR: orice persoană fizică sau reprezentant al unei persoane juridice de drept public sau privat care accesează site-ul cu sau fără intenția de a-și crea cont sau de a deveni client.
  • SITE: domeniul https://www.oliveslife.ro și subdomeniile acestuia. OlivesLife este deținătoarea tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra site-ului. În aceste condiții nimeni nu poate folosi întregul sau parte din conținutul site-ului decât in limitele prezentului contract – Termeni și Condiții.
  • SERVICIU: serviciul de comerț electronic în sensul acordării posibilității clientului să acceseze și să comande produsele oferite de către oliveslife, în calitate de comerciant, folosind mijloace de comunicare la distanță, respectiv e-mail și orice mijloc ce poate fi utilizat pentru încheierea acestui contract și care nu necesită prezența fizică simultană a comerciantului și a clientului.
  • CONT: ansamblul format dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permit unui singur client accesul la site-ul OlivesLife.
  • CONTRACT LA DISTANȚĂ: contractul de furnizare de produse încheiat între oliveslife, în calitate de comerciant, și client în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către oliveslife, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanță.
  • TEHNICĂ DE COMUNICARE LA DISTANȚĂ: orice mijloc ce poate fi utilizat pentru încheierea unui contract între OlivesLife și client și care nu necesită prezența fizică simultană a celor două părți.
  • NEWSLETTER / ALERTĂ: mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către oliveslife pentru clienții care optează pentru primirea acestor informații.

Prin prezentul document sunt stabiliți termenii și condițiile de utilizare ai site-ului de către client, iar folosirea prin accesarea, vizitarea și vizualizarea conținutului implică aderarea utilizatorului / clientului la prezentul contract. Dacă nu sunteți de acord cu termenii și condițiile OlivesLife va rugăm nu continuaţi pe acest site.

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului, sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul se va consideră o tentativă de fraudare și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.

OlivesLife își rezervă dreptul de a aduce modificări în orice moment site-ului și Termenilor și Condițiilor prin postarea pe site, fără nici o altă notificare. Schimbările importante vor fi comunicate într-o manieră adecvată. Accesarea sau utilizarea acestui site va fi considerată drept acord al termenilor și condițiilor în versiunea publicată pe site la momentul accesării/utilizării.

2. Limitarea responsabilității

OlivesLife depune toate eforturile pentru a minimaliza posibilele erori care pot apărea din editarea electronică sau manuală a informațiilor prezentate în conținutul site-ului. OlivesLife precizează că imaginile produselor au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini într-o manieră rezonabilă, OlivesLife nefiind răspunzătoare pentru acuratețea datelor furnizate.

OlivesLife nu este răspunzătoare pentru erorile, greșelile, neindeplinirile, întârzierile sau întreruperile fluxului de date indiferent de motiv, și nici pentru prejudiciile create că urmare a nefuncționării integrale sau parțiale a site-ului, precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri publicate pe site. Totodată, OlivesLife nu răspunde de conținutul și/sau calitatea altor site-uri la care se poate ajunge prin diverse legături cu site-ul OlivesLife. Pentru respectivele site-uri răspunderea integrală o poartă dețînătorii site-urilor in cauză.

Accesând site-ul, utilizatorul este responsabil pentru toate operațiunile efectuate de acesta prin accesarea contului și parolei personale. OlivesLife nu răspunde pentru greșelile intervenite ca urmare a folosirii neglijențe a contului și parolei utilizatorului. Utilizatorul este singurul responsabil pentru securitatea contului și pentru orice activitate desfășurată pe site de către alte persoane care au avut acces la contul său.

Dacă un client consideră că un conținut expediat prin orice mijloc de către OlivesLife violează drepturile sale sau ale altcuiva de copyright sau orice alte drepturi, acesta trebuie să contacteze OlivesLife, astfel încât OlivesLife să poată decidă în cunoștință de cauză.

OlivesLife nu garantează clientului acces permanent pe site sau la Serviciu și nu îi acordă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial și/sau integral conținutul Site-ului.

Utilizatorii care accesează site-ul pot lăsa comentarii cu referire la produsele oferite de către OlivesLife, prin contactarea la adresa de email contact@oliveslife.ro. OlivesLife își rezervă dreptul de a nu publica/retrage imediat de pe site comentarii cu conținut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care tulbură în vreun un fel viața privată a altor persoane, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau care reprezintă potențiale amenințări cu privire la securitatea site-ului. Dacă, în ciuda eforturilor făcute vor fi publicate pe site asemenea comentarii, OlivesLife nu va putea fi obligată la niciun fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii sau comunicări electronice, ele fiind oferite sub aceeași limitare a responsabilității ca și restul conținutului de pe site, conform dispozițiilor acestui contract.

Orice fel de informații transmise de utilizator către OlivesLife prin intermediul site-ului, altele decât cele legate de procesul de cumpărare-vânzare a unor produse și informații cu caracter personal ale utilizatorului, conferă OlivesLife dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum și dreptul de a distribui prin orice mijloc media oriunde aceste informații.

Site-ul este găzduit de server-ul unei terțe firme. OlivesLife nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe Site indiferent de motivele apariției lor, dar nici pentru erorile apărute datorită folosirii de către utilizator a anumitor browsere pentru vizitarea Site-ului.

Valoarea maximă a obligațiilor OlivesLife față de orice client în cazul nelivrarii sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de OlivesLife de la clientul respectiv.

3. Contact

OlivesLife își publică pe site toate datele corecte de identificare și de contact.

OlivesLife își rezervă dreptul de a nu răspunde tuturor solicitărilor primite de la utilizator/client prin mijloacele de comunicare la distanță.

Clientul trebuie să completeze formularul de comandă corect, integral și să îl comunice către OlivesLife. Momentul încheierii contractului la distanță îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare de către client, referitor la comanda sa.

Clientul nu poate efectua comenzi telefonice, cu excepția situației în care acestea sunt confirmate prin completarea formularului de comandă.

Utilizarea Site-ului și folosirea informațiilor acestuia, respectiv accesarea acestora sau trimiterea de e-mail-uri sau notificări adresate OlivesLife se realizează prin intermediul e-mail-ului, considerându-se astfel că prin această modalitate de contactare clientul consimte primirea notificărilor din partea OlivesLife în modalitate electronică sau telefonică, incluzând și comunicări prin e-mail sau prin anunțuri pe site.

4. Produse

Acest site comercializeaza exclusiv online produse alimentare si non-alimentare precum masline si produse cosmetice si alimentare pe baza de masline. Produsele și serviciile sunt oferite în forma în care sunt puse la dispoziție de către brand-urile partenere iar informațiile despre produse (descrieri, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) sunt redactate în forma folosită de către acestea. OlivesLife poate folosi în descrierea produselor și/sau serviciilor și alte produse (ex: accesorii) care să nu fie incluse în costurile produselor respective.

Produsele care nu sunt în stocul furnizorului vor avea o dată de livrare separată depinzând de produs și brandul partener. Indiferent de situație, OlivesLife va confirma atât comanda cât și termenul de livrare.

OlivesLife poate refuza la un moment dat onorarea unor comenzi privind produsele sau servicii disponibile pe Site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienți.

În cazul promoțiilor prețurile afișate pe Site tăiate de o linie semnifică prețul inițial pentru vânzare, înainte de a i se aplica discount-ul.

5. Plata produselor

Prețurile aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA în cota legală. Preţurile includ costul transportului pentru comenzi peste 350 lei. Pentru comenzi sub aceasta valoare transportul si rambursul este suportat de cumparator.

Prețul de achiziție al produselor este cel din momentul emiterii comenzii, în limita stocului disponibil sau a celui confirmat. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel afișat pe site în momentul plasării comenzii. OlivesLife își rezervă dreptul de a schimba prețul produselor fără o notificare prealabilă, însă își asumă răspunderea ca valoarea comenzii să nu se modifice după confirmarea acesteia.

Plata produselor comandate și a contravalorii transportului se poate efectua în avans sau la livrarea produselor de către curier (ramburs). Modalitățile de plată a produselor comandate:

  • plata online cu cardul bancar
  • ramburs, prin plata de numerar către curier la livrarea produsului
  • transfer bancar

Dovada plății, în cazul plății prin transfer bancar trebuie trimisă către OlivesLife la adresa de email contact@oliveslife.ro.

Dacă se plătește în avans, livrarea produsului va avea loc numai după creditarea contului OlivesLife cu prețul produsului solicitat spre achiziționare și contravaloarea transportului. Produsele comandate cu plata în avans se vor livra doar după achitarea lor integrală.

OlivesLife își rezervă dreptul de a contacta clientul prin orice mijloace, pentru confirmarea comenzii, respectiv a disponibilității produselor comandate în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii.

6. Garanția produselor

Produsele cumpărate prin intermediul Site-ului beneficiează de garanția obișnuită a fiecărui produs în parte și este garanția oferită de către furnizorul/producătorul produsului.

În conformitate cu prevederile Legii nr.449/2003 fiecare client poate solicita în cazul lipsei conformității, înlocuirea produsului în limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia, dar numai în cazul în care produsul nu poate fi înlocuit. Inlocuirea produsului va avea loc în maximum 30 zile calendaristice de la data la care clientul a adus la cunoștința OlivesLife lipsa de conformitate a produsului.

Conformitatea se acordă în cazul în care produsul se află într-una dintre următoarele condițîi în momentul livrării:

  • nu corespunde descrierii făcute de OlivesLife și nu are aceleași calități ca și produsul prezentat;
  • nu corespunde scopurilor pentru care este utilizat în mod normal tipul de produs.

Prezumția că produsului îi lipsește conformitatea nu se aplică în următoarele cazuri:

  • dacă se dovedește că lipsa de conformitate nu a existat la momentul livrării;
  • dacă prezumția este incompatibilă cu natura produsului;
  • dacă prezumția este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate. De exemplu, folosirea incorectă a produsului sau uzura normală a produsului.

OlivesLife este exonerată de răspundere în cazul declarațiilor publice făcute de producător sau reprezentantul acestuia, dacă probează că nu i-au fost aduse la cunoștință sau nu ar fi putut, în mod rezonabil, să le cunoască.

7. Politica de retur a produselor

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar Clienților persoane fizice. Toate termenele incluse în acest articol se interpretează drept termene exprimate în zile calendaristice.

Nu se accepta returul produselor alimentare si non-alimentare conform art. 10 alin c din OUG 130/ 2000 (consumatorul nu poate returna produse distinct personalizate, precum si produse care, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapid) atata timp cat au fost respectate conditiile Legii 150/ 2004 privind siguranta alimentelor.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara urme de utilizare, spalare, murdarire, etc).

Conform OG nr.130/2000, art.7 alin.1, ‘consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi tip de transport cu care s-a efectuat expedierea. Returnarea se face numai dupa notificarea in scris si primirea acordului de retur. OlivesLife va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data primirii coletului returnat.

Nu se primesc colete retur cu plata ramburs, contravaloarea produselor fiind achitata prin mandat postal sau prin virament bancar. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de catre firma noastra.

Oliveslife.ro este doar magazin online, astfel livrarea produselor se face la adresele specificate de clienti.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitată de către client, nu se rambursează.

În toate cazurile, cheltuielile de returnare / re-expediere vor fi suportate de către client, excepție făcând situațiile în care livrarea s-a efectuat greșit din vina OlivesLife, situație în care OlivesLife va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, în cazul livrării unor produse necomandate, cheltuielile de returnare sunt în sarcina OlivesLife.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite oricărui client în cazul nelivrarii sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de OlivesLife de la acest client.

Clientul are dreptul să opteze o singură dată pentru returnarea și/sau înlocuirea unui produs, prevedere aplicabilă și în cazul renunțării la cumpărare, fără justificarea motivului. În cazul în care înlocuirea se face cu un produs similar, clientul va suporta și eventualele diferențe de preț. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

8. Jurisdicție

Legea aplicabilă este legea română. Toate litigiile privind interpretarea, executarea sau încetarea acestor termeni și condiții se vor rezolva pe cale amiabilă de către reprezentanții părților (client și OlivesLife). În cazul imposibilității unei înțelegeri între părți, soluționarea litigiului revine instanțelor de judecată române.

9. Încetarea contractului

Acest contract expiră în termen de 10 zile calendaristice de la data la care clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor.

OlivesLife poate denunța unilateral contractul, fără a putea fi obligată la plata de despăgubiri, indiferent de natura lor, în următoarele cazuri:

  • Clientul nu confirma comanda efectuată pe site;
  • Clientul nu a furnizat date corecte și/sau complete la momentul întocmirii comenzii;
  • Clientul nu furnizează informațiile necesare pentru efectuarea livrării.

10. Newsletter – abonare și dezabonare

Abonarea la newsletter se efectuează doar prin consimțământul Clientului. OlivesLife își rezervă dreptul de a selecționa persoanele cărora le va trimite newsletter și/sau alerte, cât și dreptul de a elimina din baza sa de date orice client care și-a exprimat anterior consimțământul de a primi newsletter și/sau alerte, fără niciun angajament ulterior din partea OlivesLife sau a vreunei notificări prealabile a acestuia. Drepturile asupra conținutului newsletterului aparțin OlivesLife, iar trimiterea se face în condițiile documentului de față.

Newsletter-ul poate fi retrimis de abonați către terțe persoane, pe propria lor răspundere, fără a modifica structura sau conținutul mesajelor în cauză. Terțele persoane care primesc de la abonați acest newsletter se consideră că au fost informate de către abonați de prevederile prezentului document, în acest fel OlivesLife înțelegând să nu răspundă pentru acțiunile abonaților săi.

OlivesLife poate restricționa accesul unui abonat la newsletter dacă consideră că abonatul nu respectă prevederile acestui document.

11. Drepturi de autor (copyright)

Întregul conținut al site-ului, incluzând, dar fără a se limita la imagini, texte și orice alte date, este proprietatea OlivesLife și/sau a brand-urilor partenere și este protejat conform Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Folosirea fără acordul scris al OlivesLife a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

Pentru raportarea problemelor legate de drepturile de proprietate intelectuală vă rugăm să ne contactați, în scris, la adresa de email contact@oliveslife.ro.

Dacă întâmpini probleme pe parcursul efectuării comenzilor online, nu ezita să ne contactezi pe adresa contact@oliveslife.ro sau telefonic la numărul de telefon +40 726 255 011.