Plata online: prin serviciul de plati online NETOPIA mobilPay oferit de partenerul nostru, Netopia Payments SRL. Plata se face în lei, la momentul plasării comenzii.

Plata ramburs, în numerar: se face în lei, către curier la livrarea produsului, integral sau diferența rămasă în cazul produselor pentru care s-a achitat avans. Curierul va emite chitanța aferentă încasării. Totalul de plata este suma afișată la momentul plasării comenzii.

Atenție! Conform prevederilor legislației în vigoare, persoanele juridice nu pot efectua plăti în numerar mai mari de 5.000 lei.

Ordin de plată sau transfer bancar: plățile prin ordin de plata sau transfer bancar se fac în baza facturii proforme emise de către noi. Plățile se fac în contul:

SC ERPA PREMIUM VISION SRL
CIF: RO40933661
IBAN: RO86 INGB 0000 9999 0903 3749
Banca: ING Bank, Agenţia Ploiesti Victoriei

Dovada plății, în cazul plății prin ordin de plata/transfer bancar trebuie trimisă către OlivesLife la adresa de email contact@oliveslife.ro.

Livrarea produselor:

Produsele comandate se livrează pe întreg teritoriul țării prin servicii de curierat, cu excepția situației în care cumpărătorul nu este de acord să suporte costul suplimentar de transport aplicat de serviciul de curierat pentru destinații care se află cu mai mult de 5 km în afara razei de acoperire a acestuia.

Termenul standard de livrare pentru orice produs care este în stocul furnizorului este de 14 zile. Produsele care nu sunt în stocul furnizorului vor avea o dată de livrare separată depinzând de produs și brandul partener. Indiferent de situație, confirmăm atât comanda cât și termenul de livrare. Produsele se pot livra în ambalajul original. Nu ne asumăm raspunderea pentru întârzieri ce pot apărea în procesul de livrare după ce coletul a fost predat firmei de curierat.

In maxim 24-48 de ore de la efectuarea comenzii on-line vei fi contactat telefonic sau pe e-mail, pentru confirmarea comenzii. Daca doriti anumite specificatii puteti sa le mentionati la finalizarea comenzii. In cazul in care nu raspundeti la telefon atunci cand angajatul magazinului va suna pentru confirmare si nu ne contactati in urmatoarele 24 de ore, comanda va fi anulata. Veti putea oricand efectua o noua comanda.

Retine ca aspectul produselor si al ambalajului pot sa difere de imaginile prezentate pe site, iar culorile produselor pot varia de cele reale, in functie de setarile monitorului / ecranului dispozitivului tau.

Rezervarea de produse se face doar daca se va achita in avans, in contul firmei, contravaloarea comenzii si a taxelor de transport, daca se aplica.

In cazul unui retur (colet livrat si neridicat) se pot lua urmatoarele decizii:

– solicitarea platii in avans a viitoarelor colete
– solicitarea platii tuturor cheltuielilor aferente livrarii anterioare
– refuzul de a mai livra colete catre persoana respectiva

OlivesLife va onora doar comenzile cu adresa de livrare pe teritoriul României.

OlivesLife va depune toate eforturile pentru livrarea produselor la termenele estimate, însă nu va fi răspunzătoare pentru nicio întârziere sau nelivrare a produselor la aceste termene. OlivesLife își rezervă dreptul de a efectua livrări parțiale când situația o impune, cu acordul anticipat al clientului.

Întrucât OlivesLife nu garantează disponibilitatea în stoc a produselor, își rezervă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în oferta furnizorului/producătorului sau dacă acesta nu-l are în stoc. În acest caz, clientul va fi informat cât mai repede posibil, iar în cazul în care clientul a achitat contravaloarea produsului/produselor comandat(e), restituirea sumei achitate se va face în maximum 30 de zile de la informare.

Atenție! În zilele de Sâmbătă, Duminică și sărbători legale nu se efectuează livrări.

Factura fiscală va fi transmisă clientului prin mijloace electronice de comunicare. În cazul în care clientul nu transmite OlivesLife, prin mijloace electronice de comunicare, neconformitatea facturii raportat la produsele livrate, clientul recunoaște în mod expres că a acceptat factura și că produsele livrate sunt conforme cu comanda sa.

Pentru evitarea oricărui dubiu, OlivesLife nu poate fi obligată la plata de daune-interese în cazul în care Clientul poate fi sau este prejudiciat în orice mod ca urmare a nerespectării prevederilor privind detaliile de livrare.

În cazul în care livrarea nu poate avea loc din culpa clientului, iar acesta nu a achitat contravaloarea produselor la efectuarea comenzii, clientul se declară de acord în mod expres că va fi obligat la plata de daune-interese către OlivesLife, constând în contravaloarea produselor comandate și nelivrate, costurile de livrare, dacă au fost aplicate, precum și penalități de întârziere de 0,5% pentru fiecare zi de întârziere, aplicate asupra contravalorii produselor, până la achitarea integrală.

OlivesLife poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, nefiind necesar acordul clientului.

La solicitarea clientului, OlivesLife îl poate informa pe acesta asupra stadiului în care se află comanda.

OlivesLife nu poate fi considerată răspunzătoare pentru expedieri întârziate în situațiile:

  • caz fortuit: blocaje rutiere, surpări de teren în apropierea șoselei, căderi de poduri, accidente rutiere, probleme mecanice ce pot apărea în modul de transport, etc.
  • cauze naturale: furtuni, incendii, inundații, zăpadă sau îngheț, etc.
  • cauze umane: războaie, starea de asediu, greve, revoluții, etc.

Costul transportului:

Preţurile includ costul transportului pentru comenzi cu valoarea totala de peste 300 lei, cu excepția coletelor agabaritice sau a situației în care serviciul de curierat percepe un tarif suplimentar pentru destinații care se află cu mai mult de 5 km în afară razei de acoperire a acestuia. Coletele agabaritice sunt acele colete prea voluminoase sau prea grele pentru a se înscrie în limitele acceptate de firmele de curierat.

Pentru comenzi sub valoarea totala de 300 lei, costul transportului si rambursul sunt suportate de cumparator.

Încă mai ai nelămuriri?

Te rugăm să ne contactezi pentru mai multe detalii.

Contactează-ne

Dacă întâmpini probleme pe parcursul efectuării comenzilor online, nu ezita să ne contactezi pe adresa contact@oliveslife.ro sau telefonic la numărul de telefon +40 726 255 011.